..<< Cari Jodoh >>..

Friday 23 November 2012

Mau: Ditipu dan dibohongi

Judul: Ditipu dan dibohongi

Catagory: Cari Teman

Biodata: Saya sudah kahwin tiga tahun yang jalan,, saya hidup sangat
bahagia, saya tidak kekurangan sedikit apa pun apa yang saya mau semua
ada,,suami saya tidak pernah jauh daripada saya,, hampir 24 jam kami
bersama..kerana kami satu ofis milik saya,, pada satu ketika ia mau pulang
ketempat kelahiranya selama 4hari disana hati saya gelisah ,,apa yang saya
buat serba tidak kena ,,setiap hari ia col saya,,tapi perasaan saya
mencurigakan,, membuat saya sentiasa berfikir aneh. diofis saya buka
camputer nya,,yang selama ini tidak pernah saya gangu, disitulah hati saya
mula hancur ,,selama ini ia punya teman istemewa perempuan,,mereka membuat
rancangan ingin memusnahkan syarikat ku apabila apa yang merika inginkan
sudah berhasil. perempuan itu sudah punya suami dan anak dua,,disitulah
suami saya mencurahkan segala apa yang mau dilakukanya dan kisah hidupnya..
dan disitu jua saya baru tahu rupanya sedia sudah punya istri dan anak
satu,,selama ini disebalik kebaikanya ia telah menyimpan niat jahat padaku
demi kebahagian keluarganya. aku merasa mau mati saja setelah aku tau suami
yang aku sayang dan cintai selama ini telah menipu dan membohongi ku,,
setalah memikirkanya semalaman aku buat keputusan ingin bertanya pada
suamiku apa yang telah terjadi selama ini..kenapa ia begitu teganya membuat
aku begini.

Name: YAYAH

Phone: 8681077

Address: BSB

Email : YAYAYAYAT6980@GMAIL.COM

Photo jpg:

Code b2:

Share |
Daftar cari teman cowo cewe
Sahabat jodoh pacar

Cari teman jodoh curhat

Mencari jodoh secara online
Cari teman cari kenalan cari teman curhat
Lengkap deh

» » Cari Cowo Jodoh Teman

Ingin menjadi Model dan bintang

Info HandPhone | Price List